sobota, 27 lipca 2013

2

Witam Wszystkich!

Dziś w roli głównej Creepersy w typowo militarnej stylizacji :) 

Buty te wywodzą się od wojskowych butów noszonych przez angielskich żołnierzy, walczących w II wojnie światowej na frontach Afryki Północnej. Po raz pierwszy creepersy popularność zyskały w latach 50-tych wśród rock'n'rollowych subkultur USA i UK.

Początkowo sama nie byłam przekonana do tych butów, ale moje nastawienie szybko uległo zmianie, są mega wygodne i wydłużają nogi co w moim przypadku jest bardzo ważne, ponieważ nie jestem bardzo wysoka ;)


















T-shirt-nn
Rurki-F&F
Creepersy-DeeZee
Naszyjnik-New Look
Bransoletki-House
Kurtka-H&M

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja i blog!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/london-part-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz :)
    Obserwujemy ?
    zapraszam do mnie: stylerefoulee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!

    obserwujemy?
    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta woda jakos mi nie pasuje do stylizacji. Sam las bylby lepszy ; (

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie :)
    obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Military? Ciekawie. Bardzo fajne buty. Widziałam je już kilka razy na deezee.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. już komentowałam więc jedynie zapraszam do mnie na małe ogłoszenie :)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń